MENZİL
200 km
Sherman-L
Sherman-L, Sherman-S ve Lynx'in birleşimidir ve Lynx'in mükemmel performansını Sherman-S'nin uzun menzilli yetenekleriyle birleştirir. Sherman-L, eklenen pil hücreleri ve bunları barındıracak şekilde yeniden tasarlanan çerçeve nedeniyle Lynx'ten daha ağırdır, ancak LK mümkün olan her yerde ağırlığı en aza indirmeye devam etmektedir. Bu Jant, sınıfının en hafifidir, Extreme Bull GT Pro+'dan 20 lbs'den daha hafiftir ve yine de ET Max'i birkaç pound düşürmeyi başarmaktadır; bu, özellikle Sherman-L'nin menzilinin ET'ninkini aştığı göz önüne alındığında etkileyicidir. Maksimum! Sherman-L'nin sınıfında lider ağırlığına ek olarak, kıyaslandığında yalnızca 0,2 inçlik ekstra genişliğiyle neredeyse Lynx kadar ince kalmayı da başarıyor. Benzer bir tekerlek, Sherman-L'den 2 inçten daha geniştir, bu nedenle hassas olanlar Tekerlek ergonomisi açısından Extreme Bull'un sunduğu ürün yerine Sherman-L'yi tercih edebilir.
Sherman-L'yi selefi Sherman-S ile karşılaştırmak, yapılan tüm iyileştirmeleri ortaya çıkaracaktır. Sherman-S yaklaşık ~7 lbs daha hafiftir, ancak Sherman-L, smartBMS'nin dahil edilmesi, daha yüksek sistem voltajının bir sonucu olarak güvenli en yüksek hız ve özellikle yazılım geliştirmesi nedeniyle pil kapasitesi ve izleme açısından üstündür. EUC endüstrisinde bir ilk olan, sürüş sırasında hall sensörü arızası durumunda bile tekerleği dik tutabilen yeni sensörsüz motor çalıştırma özelliği.
Sherman-L Salonsuz Operasyon
Sherman-L'de öne çıkan yeni yeniliklerden biri, saf “salonsuz modda” çalışma yeteneğidir. Eski Elektrikli Tek Bisikletlerde, motorun hassas salon sensörlerindeki hasar, kesiklere yol açacaktır. Motorda, kontrolör tarafından komütasyon hesaplaması için kullanılan üç salon sensörü vardır - rotorun kalıcı mıknatıslarının statorun elektromıknatıslarına yakın bir yerdeki kesin konumunu belirler.
Daha yeni nesil ekipman için, ürün yazılımı Mühendisleri, karta birkaç MPH'nin ötesinde salon verilerini görmezden gelmesini söyleyen bir yöntem tasarladılar, bu da daha yüksek hızda bir dereceye kadar hata toleransı sağlar.
Bu prensibi daha da genişleten Sherman-L, motor salonu sinyalinin toplam kaybını destekleyen ve yine de tam bir durmadan işlev görebilen ilk Elektrikli Tek Bisikletlerdir. Avantajlar hem daha güvenli çalışma (daha az kesinti riski) hem de makineyi bu bozulmuş durumda kullanabilmektir - yani dışarıdayken mahsur kalma şansı daha düşüktür.